رفتن به بالا

بازرگانی ما

یکی از الزامات موفقیت در تبلیغ، انتخاب رسانه مناسب است. رسانه های مختلف، تاثیرات منحصر به فردی بر روی مخاطب می گذارند و واکنش های متفاوتی را نیز منجر می شوند. می توان بین رسانه های پخشی (رادیو و تلویزیون) و رسانه های چاپی (روزنامه ها و مجله ها) تمایز قایل شد. برای انتقال نمادها و تصورات، ایجاد یک فضا و روحیه در مخاطب و یا به وجود آوردن یک احساس مثبت، رسانه های پخشی مناسب ترند، اما در ارایه اطلاعات تفصیلی و دقیق، رسانه های چاپی اثربخش تر هستند.

پس از شناخت هدف از تبلیغات، شناسایی جامعه هدف در تبلیغات و معین شدن پیام در تبلیغات، نوبت می رسد به شناسایی و استفاده از رسانه مناسب جهت ارائه تبلیغ. در شناسایی و انتخاب رسانه یکی از عوامل تاثیرگذار بودجه سازمان می باشد و باید علاوه بر تناسب آن با هدف و پیام باید با توان مالی سازمان نیز هم راستا باشد. متاسفانه گاها دیده می شود برخی از سازمان ها بدون توجه به این جامعه هدف اقدام به تبلیغات می کنند و صرفا هزینه های فراوانی را در زمینه تبلیغات انجام می دهند.

پایگاه خبری افق مشهد با توجه به دارار بودن مخاطبان محلی در استان خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد، اقدام به راه اندازی بخش بخش بازرگانی خود در سال ۱۳۹۸ نمود، تا علاوه بر مشاوره تبلیغاتی هدفمند و کارآمد، بتواند قدمی در جهت راه اندازی موضوع بازرگانی فرهنگی نماید.

بدین منظور جهت درج آگهی در سایت، آپارات، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ما، می‌توانید به اکانت tablighmashhadplus@ در تلگرام پیام ارسال نمایید.

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی tablighatplus@ مراجعه و یا با شماره‌ ۰۹۱۵۷۰۱۴۰۰۷ (آقای مقفوری) تماس حاصل فرمایید.

مسئول بازرگانی: امیر مقفوری