رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر : ۱۲۵۲۰
  • چاپ خبر : تلفن ملی ” ۱۳۸ ” برای زائرین  و مجاورین حرم مطهر رضوی افتتاح شد
مدیر روابط عمومی آستان قدس در گفت و گو اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی افق مشهد

تلفن ملی ” ۱۳۸ ” برای زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق مشهد، مهدی رضوی کیا مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار ما، در زمینه تلفن ملی ” ۱۳۸ ” اظهار داشتند:

این طرح در بخش ثبت مکانیزه و انتقال پیشنهادات و انتقادات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به مسئولان آستان قدس رضوی و برقراری ارتباط آنان با بخش های مختلف این آستان مقدس است. در گذشته کانال ارتباطی به این منظور در آستان قدس رضوی وجود نداشت که با دستور تولیت آستان قدس، حجت الاسلام رئیسی این سامانه طراحی شد و مجوز ها از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اخذ شد.

وی افزود: تلفن ملی ” ۱۳۸″ از همه جای ایران بدون پیش شماره قابل شماره گیری می باشد. این سامانه پاسخگوی سوالات مردم در خصوص خدمات آستان قدس می باشد. همچنین علاقه مندان به شرکت در طرح خادم یاری و خادمی می توانند با شماره گیری  ” ۱۳۸″ از جزئیات این طرح مطلع شوند. زائران و مجاوران  می توانند از چگونگی ثبت نام برای غذای متبرکه حضرت مطلع شوند و نیز از برنامه های مناسبتی حرم مطهر رضوی اطلاعات کسب کنند.بخش دیگر سامانه “۱۳۸” به انتقادات و پیشنهادات زائرین و مجاورین مربوط می شود. اگر شخصی درمورد بخش هایی از آستان قدس و یا خدمات آستان قدس انتقاد و یا پیشنهادی داشته باشد، توسط مسئولین سامانه ثبت و کد رهگیری داده می شود. در اسرع وقت از متولی آن بخش پیگیری انجام خواهد شد و پس از دریافت جواب قاطع، با زائر یا مجاور مطرح کننده انتقاد و پیشنهاد تماس گرفته خواهد شد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

رضوی کیا ادامه داد: هدف اصلی این سامانه، ارتباط بیشتر و راحت تر، بدون واسطه، به صورت زنده و شبانه روزی با آستان قدس رضوی می باشد. در حال حاضر فاز صفر که تلفن “۱۳۸” می باشد، افتتاح شده است. در تلاشیم تا با راه اندازی فاز های یک و دو تا ماه های آینده به بهبود عملکرد ارتباط مجاوران و زائران به بارگاه ملکوتی کمک کنیم. فعالیت فاز یک در زمینه اتصال به روضه منوره، اتصال به بخش گمشدگان، پرداخت تلفنی نذورات و پرسش سوالات شرعی خواهد بود.

وی در مورد شکایات مردمی خاطر نشان کرد: اگر زائر یا مجاوری از شخص شکایتی داشته، باید با حوزه بازرسی و حراست آستان قدس شکایت خود را مطرح کند اما اگر در مورد خدمات،کیفیت و نحوه خدمت رسانی آستان قدس رضوی شکایتی وجود داشته باشد، تلفن “۱۳۸” پاسخگوی آن ها خواهد بود.

مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی در پایان افزود: امکان مراجعه حضوری برای ثبت انتقادات، پیشنهادات و بررسی شکایات نیز وجود دارد. زائرین و مجاورین می توانند به صحن جامع،  جنب ایوان ولیعصر، مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس مراجعه کنند.

 

فاطمه هوشیارفر خبرنگار مدیریت شهری پایگاه خبری تحلیلی افق مشهد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


۲ دیدگاه برای “تلفن ملی ” ۱۳۸ ” برای زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی افتتاح شد”

  • خدیجه حاجی انزهایی says:

    السلام و علیک یا علی بن موسی الرضا ع سلام و درود و خسته نباشیدو خدا قوت بر شما بزرگواران برای خادمی حرم آقا امام رضا ع درخدمت هستم بنده خادم حقیر در تهران هستم خادم در یک امامزاده واقع شهرری در جوارحضرت سیدالکریم واز نوادگان آقام امام موسی کاظم ع هستند این بزگواران، عموی بزگوار بنده چندین سال از خادم‌های حرم آقا امام رضاع هستند و بنده نیز کنیز وخاک پای زایرین حرم آقا هستم و از عشق آقا امام رضا ع پر پر میزنم اگر قابل بدانیم حاضر هستم درخدمتگزاری به شهر مقدس مشهد بیایم و خدمتگزار آقا امام رضا ع و زایرینش باشم ما رو نیز از دعا خیرتون فراموش نکنید انشاالله آقا امام رضا ع خودش دعوتم کند برای خدمتگزاری زایرین حرمش آقا امام رضا ع ضامن آهو شده انشاالله ضامن من حقیر هم برای خدمتگزاری بشودالتماس دعا بنده حقیر شماره تماس خود رو میگذارم اگر دعوت شده باشم به این بنده حقیر اطلاع بدید سپاسگزارم

  • سلام من بیماری ریه دارم وکارگرساختمان هستم والان ۴۰ روز درمنزل هستم الان برای اجاره خانه پول ندارم برای خرجی خانه مانده ام مایک خانواده ۵نفره هستیم به ما کمک کنید۰۹۱۵۷۶۲۳۵۸۱شماره تماس وکدملی ۰۹۴۱۹۷۹۶۷۸است با تشکر